Mardi Gras: Spring Break (2011) ~ Filme Online Sub Ro

Thursday, October 20, 2011

Mardi Gras: Spring Break (2011)

OK singurul motiv pentru care am scrie acest review este din cauza Rating-ul aici, pe acest site. În mod normal, mi se pare marinarilor de pe IMDb foarte fiabile. Cele mai multe ori acesta este un bun instrument de a diferenţia filme bune de cele proaste şi evaluări se corelează cu gustul meu propriu, în general. Deci, eu tind astfel viziona filme, uneori, care a primit un rating bun pe IMDb, deşi acestea nu ar apela la mine altfel. Şi de foarte multe ori am avut o surpriza placuta si am gasit filmele foarte bine că nu aş fi observat chiar şi în alt mod. Nu în acest caz. La momentul scriu acest filme online are un rating de 8,1, care este deja foarte foarte bun dacă consideraţi că clasice cum ar fi aripile vantului sau Good Will Hunting sunt evaluat la fel de mare. Asa ca am decis sa ma uit la ea numai din cauza rating bun şi a fost extrem de dezamăgit de a avea pierdut aproximativ 90 de minute pe această bucată de gunoi. Este un film mediocru la cele mai bune foarte şi nu aş merge chiar atât de departe. Nu am nici o idee despre cum un astfel de film pot primi un 8.1. Poate că toţi actorii şi lor lor familii întregi au dat un 10. Nu ştiu şi nu-mi pasă. Motivaţia mea doar pentru a face faţă cu acest film un pic mai mult decât cele 90 de minute a durat este de a împiedica pe alţii să facă aceeaşi greşeală am făcut. Deci, aici este meu de revizuire care spune că totul nu este de spus despre acest film: Acesta nu este un film bun. POVESTEA şi acţiunea sunt WAY sub medie. STI Nu e amuzant sau foarte distractive şi rating-ul 8.1 este complet nemeritată!

0 comments:

Post a Comment

WTSTATS

 
Design by Filme Online Sub Ro -