Crazy, Stupid, Love. (2011) ~ Filme Online Sub Ro

Thursday, October 20, 2011

Crazy, Stupid, Love. (2011)

Nu eram sigur dacă am vrut să văd acest film la teatru, dar eu sunt foarte bucuros ca am facut-o. Personajele sunt bine jucat, nu, foarte simpatic la început, dar după ce vei ajunge sa cunosti exprimate, te simti cu adevarat pentru toata lumea. M-am gândit Julianne Moore & Steve Carrell a avut chimie avantajos cu relaţia lor. Super-script-ul, conducerea frumos, turnare mare cu Robbie, fiule. Acest filme online va va surprinde la cât de bună este. Mi-a plăcut cum aţi văzut caractere de la locul de muncă, acasă, la bar şi cu prietenii lor. Acest lucru a fost foarte bine jucat şi vine împreună în cele din urmă extrem de bine. Ryan Gosling este foarte cald chiar şi atunci când el este neglijent. Marea noapte Date Movie!
Un tată viaţa lui se desluseste în timp ce el se ocupă cu o criză conjugală şi încearcă să gestioneze relaţia lui cu copiii săi.


CD1

CD2

0 comments:

Post a Comment

WTSTATS

 
Design by Filme Online Sub Ro -