Freerunner(2011) ~ Filme Online Sub Ro

Thursday, October 20, 2011

Freerunner(2011)

"Am avut această idee, pune-l on-line şi să facă copii alerga unul împotriva celuilalt, şi de baby boom, este nevoie de off ca un foc sălbatic." După ce doresc să găsească o modalitate de a obţine prietena lui şi bunicul afară din oraş, Ryan, un freerunner într-un joc, pentru a decide ceva ilegal. El intenţionează să paria toţi banii pe el însuşi şi atunci când el câştigă aceştia pot ieşi toate. La jumătatea cursei ceva nu merge bine şi mai mult de bani este în joc. Am constatat că vizionarea unui filme online fara a vedea o previzualizare a ajutat prima bucuria mea a unor filme mai putin cunoscute. Acesta este un exemplu perfect. Judecând după capacul am fost aşteptam la ceva destul de lame. În timp ce hotărând a fost un pic mai slab şi plat ne-original, m-am bucurat cu adevărat acest film. La fel ca "Death Race", filmul este distractiv şi interesant, cu scene de curse de umplere în între. Un complot aproape identic cu "Combaterea" ranit film un pic, dar un alt film foarte surprinzator pentru mine. M-am bucurat cu adevărat acest lucru. În general, un film foarte distractiv si rapid paced, care este distractiv sa ma uit. 
Servar1

Servar2

0 comments:

Post a Comment

WTSTATS

 
Design by Filme Online Sub Ro -