Honey 2 ~ Filme Online Sub Ro

Thursday, October 20, 2011

Honey 2

Permiteţi-mi să încep cu a spune că eu iubesc filmele de dans, chiar dacă modul în care acţionează brânzos poate fi imi place sa ma uit la oamenii dans. Şi cred că am văzut cele mai multe dintre aceste tip de filme online şi pentru cei care sunt ca mine ar fi de acord cu mine când spun că pe parcursul filmului echipajul HD a fost cel mai rău şi văzând-le obtinerea prin fiecare rundă este cu siguranţă nu credibil .
S-ar putea să spună acest lucru pentru că ştiu Crew Quest, Beatfreaks din ABDC, dar este foarte evident faptul că, chiar şi în filmul gratis ei de dans mai bine. Nu stiu ce cred altii, dar am plecat din uitam atunci cand au fost fac miscari de baza salsa şi ei, probabil, vor bate Crew Quest uimitor cu asta.
Sunt de acord cu hotărând rău, dar cel puţin să ne dea unele dans atât de mare încât să putem vedea de fapt, la sfârşitul filmului.

0 comments:

Post a Comment

WTSTATS

 
Design by Filme Online Sub Ro -